کاپیتان راه آهن: دایی انگیزه بازیکنان ما رو زیاد کرده

کاپیتان راه آهن: دایی انگیزه بازیکنان ما رو زیاد کرده




 

 


کاپیتان راه آهن: دایی انگیزه بازیکنان ما رو زیاد کرده


تاریخ : سه شنبه ،
11 مرداد 1390

کاپيتان راه‌آهن گفت: مطمئنم با حضور علي دايي تيم ما بهترين نتايج تاريخ خود را مي‌گيرد.


حسين پاشايي در نشست خبري پيش از ديدار با ذوب آهن اصفهان گفت: حضور علي دايي انگيزه زيادي به بازيکنان ما داده است. اگرچه از نظر بدني به شرايط ايده‌آل نرسيده‌ايم اما انگيزه بازيکنان آنقدر بالا است که مشکل بدني ما را برطرف کند.

وي ادامه داد: راه آهن سال‌ها براي سقوط نکردن در ليگ برتر تلاش مي‌کرده و اين تفکر بين بازيکنان ما ايجاد شده بود که فقط بايد تيم در ليگ حفظ شود اما در اين فصل مي‌خواهيم به رده‌هاي بالاي جدول برسيم. قطعا راه آهن با علي دايي بهترين نتايج خودش را خواهد گرفت.

پاشايي تاکيد کرد: دايي نام بزرگي در فوتبال ايران است و همين مسئله کار ما را سخت‌تر مي‌کند. در 10 روزي که با علي دايي کار کردم او را از نظر اخلاقي يک مربي بسيار خوب ديده‌ام و از نظر فني او جزو برترين مربيان ايران است. با حضور علي دايي برخي از جوانان ما به تيم ملي راه پيدا خواهند کرد. اين بازيکنان در اردوي اردبيل يک فوق ستاره نشان دادند.

وي گفت: ساليان گذشته فقط اقوام و دوستان بازيکنان براي ديدن تمرينات راه آهن به ورزشگاه مي‌آمدند اما زماني که علي دايي سرمربي ما شده ازدحام جمعيت آنقدر در تمرينات ما زياد است که درب ورزشگاه را مي‌بنديم. دايي مربي بزرگي است که مي‌تواند حاشيه‌ها را به خوبي جمع کند و تمرکزش را به خوبي بر روي تيم بگذارد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل